liści nazywani są pozycjonerami, gdyż zajmują się tak zwanym pozycjonowaniem stron internetowych w wyszukiwarkach internetowych. Żeby osiągnąć zamierzony sukces należy przeprowadzić odpowiedni audyt, wyciągnąć z niego wnioski i zacząć wdrażanie krok po kroku założonych elementów. Przebudowa struktury strony czy treści na niej się znajdujących nosi miano optymalizacji strony w wynikach wyszukiwania. Daje to szansę na poprawę jakości świadczonych usług i umożliwia poprawę pozycji strony www w Google.
Outbound Marketing (ang. outbound – „wychodzący”) – to metoda marketingowa, która koncentruje się na poszukiwaniu klientów oraz budowaniu świadomości marki poprzez reklamę i promocję. W tym celu wykorzystuje reklamę telewizyjną, e-mail, ogłoszenia reklamowe oraz internet.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Outbound_Marketing
Jak zmieniało się SEO
W niniejszym artykule zastanowimy się nad tym, jak zmieniało się przez ostatnie kilkanaście lat pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarkach internetowych, a zwłaszcza w jednej dominującej na całym właściwie świecie wyszukiwarce – a więc oczywiście w Google. Na przestrzeni lat było ogrom zmian, z których najważniejsza to postawienie na jakość. Dziś pozycjonowanie stron opiera się w dużej mierze po prostu na wielu działaniach marketingu internetowego, które sprawiają, że dana witryna www może zdobyć wartościowe linki, być rozpoznawalna w Google, ale także wśród użytkowników. Nigdy nie wolno zapominać, że to właśnie rozpoznawalność i sprzedaż jest kluczowym zadaniem SEO, a same pozycje często w ogóle nic nie znaczą!